Glöm inte bort dig själv!!

Trött men så lycklig

Kategori: egna erfarenheter

Jag Är så trött men samtidigt så lycklig!
Jag vet att mitt liv aldrig kommer att vara komplett, det kommer aldrig att ha allting jag vill ha och önskar om! Men jag har en tro, om jag ser till att skaffa mig drömmar och kämpar för att nå dem så borde jag tillslut göra det! Jag borde. Nå ut till mig själv och alla!
Nu är jag så lycklig för att jag lyssnar på finare kärleks sången och även messar med mina fina vänner! Jag har hört så fina ord nu på kvällen så jag kan inte göra mer än att le! Jag är så lycklig och glad! Mitt liv är inte bäst och kommer aldrig att bli det! Jag har jävligt mycket problem, men väljer att ta dem på insidan istället för att låta mina problem drabba min image och allt mitt vackra! Det jag strålar är det man får tillbaka!!

Puss godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: