Glöm inte bort dig själv!!

omg

Kategori: Allmänt

skolan börjar om 9dagar. 
Måste börja coola ner och komma tillbaka i det jag var innan jag slutade. 
Den goa varmhjörtade tjejen med ett stort leende på läpparna. 
Jag känner att jag ahr nog förändrats lite under sommaren, eller jag har blivit säkrare
på mig själv och vågat lyfta blicken från marken och gå med en rak linje längst ryggraden. 
Jag har lärt mig att acepptera mitt utseende, att det är såhär jag ser ut och visst kan det förändras till och från
men det är inte på samma nivå som för ett år sedan. För ett år sedan så skulle jag gråta för varje lite kilo som gick upp på min kropp. Skulle stå och gråta framför mig själv i spegeln. Idag är jag  ett år äldre och mognare. Jag kollar mig i spegeln och säger antingen fan vad snygg du är! Eller så säger jag fan vad fult, dumt gjort att göra så du lägger på dog allt det här mikaela, men skyll dig själv! bara du som kan ändra på det :D
haha!
åh ja denna sommar har varit bra men samtidigt jobbig. Vädret har ju då inte varit på topp, vilket jag tycker är lite deprimerande. sen så har jag haft flera dagar då jag tränat och inte gjort ett skit. Jag som är en person som älskar att ha runtiner och sådant runt omkring mig tyckte då att dessa  stunder var lite deprimerande, men samtidigt så känner jag, varför ska man klaga? Att få vila sova, kolla film och allt sådant är sådnat man inte kommer att få göra sen som gammal. Eller självklart så kommer du att få göra det men inte på samma nivå som idag :D
 
Jag ska njuta av dem 9 dagarna som är kvar av sommaren 2012. För sorgligt nog så kommer denna dag eller denna SOMMAR aldrig att komma tillbaka igen :D
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: