Glöm inte bort dig själv!!

här om dagen

Kategori: egna erfarenheter

Godmorgon!
Idag är en sådan dag då man egentligen skulle vara påväg mot jobbet vid denna tidpunkt. 
Men vädret är så fruktansvärt tråkigt och då är det inte så många som vill köpa glass av mig. 
vilket ur min synvinkel var bra. För idag är jag trött seg och skulle inte orkat jobba då jag ha rvaknat konstant sedan klockan 5 och trott att jag ska gå upp. 
 
Iallafall jag tänkte nu berätta en underbar händelse som hände för kanske 3 dagar sedan. Eller det är ingen speciell händelse eller något men jag tyckte att det var så underbart. För det första så satt jag i slussen med min bästa kompis. Hade inte träffat honom på nästan en hel månad, så vi hade mycket att prata om. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, från djupt till blaj. Från blaj till normalt till djupt, med andra ord allting pratade vi om! Bara att göra en sådan sak var helt underbar, för jag älskar att vara med mina vänner, fira dem, njuta med dem allting älskar jag!! 
 
Jag älskar att skratta, krama och vara med mina vänner som får mig att må bäst! man blir så glad och jag mår så jävla bra. Jag taar hellre en lång kram från en person som jag vet älskar mig, än en kram från en person som jag inte alls vet vem det är! En av de bästa känslorna och stunderna som jag vet är när man får en kram från en persom som man vet uppskattar, respekterar och älskar dig! Det är underbart, för då vet man att den kramen betyder någonting!

Sedan så fick jag höra underbara fina ord från mina älsakde vänner. 
De sa att jag var en glädjespridare, de sa att dem älskade mig, att jag var världens bästa och allting!
Kan man be om något mer?? jag fick ett bevis på att jag älskar min bästavänn och mina underbar närmaste vänner
 
Så dagens tips är! Åter igen, visa att du älskar dina vänner och ta åt dig av allting dem säger och gör. För dem älskar dig av hela sitt hjärta. För om de inte tyckte om dig så skulle de inte umgås med dig!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: