Glöm inte bort dig själv!!

kärlek and love!!

Kategori: Tips

 
Detta skrev jag på facebook när man inte kunde sova och tankarna bara snurrade!
Ett tips från mig till er  ör att skriva av er när något är jobbigt. För det är lättare att skriva än att säga det. Det är enklare att uttrycka sig när man inte ser den andras reaktion. Så skriv av det och skicka det, om du känner flr det, 
 
Man vet att man älskar någon djupt när ens tårar börjar rinna, för att man är rädd att personen ska försvinna. Desto mer jag tänker på ett liv utan min mamma desto räddare blir jag. Skulle inte klara mig utan henne, förstå allt hon gör. Hon ät alltid stolt över mig, hon älskar mig i alla lägen, stället alltid upp för mig,hon delar mina skratt och mina tårar. Hon har lärt mig att aldrig ge upp. hon bar mig från början och hon ska bära mig till slutet. Jag vill bara säga att jag älskar min mamma så sjukt mycket! ♥
 — med Liv Jansson.
Foto: Man vet att man älskar någon djupt när ens tårar börjar rinna, för att man är rädd att personen ska försvinna. Desto mer jag tänker på ett liv utan min mamma desto räddare blir jag. Skulle inte klara mig utan henne, förstå allt hon gör. Hon ät alltid stolt över mig, hon älskar mig i alla lägen, stället alltid upp för mig,hon delar mina skratt och mina tårar. Hon har lärt mig att aldrig ge upp.  hon bar mig från början och hon ska bära mig till slutet. Jag vill bara säga att jag älskar min mamma så sjukt mycket! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: