Glöm inte bort dig själv!!

posetiv glad tjej det är jag det!

Kategori: Allmänt

Så jävla glad och mår så jävla bra. 
Solen tittar fram och mina vänner är underbara 
Jag älskar alla i min omgivning och dem älskar mig. 
Alla får mig att skratta, känna mig speciell och underbar. 
Mina vänner får mig att känna mig älskad för den jag är. 
Precis som det ska vara. 
Mår man bra på insidan så syns det på utsidan. Precis som det
gör om man mår tvärtom. Så därför väljer jag att må bra. Även om 
allting inte är tipp topp, försök att göra det toppen och bara må så bra som du kan i
den stunden och sitationen. Jag försöker att få alla dåliga situationer att bli bra
och se till att jag mår bra. För om jag mår dåligt så mår folk i min omgivning dåligt. 
Det sista jag vill ' är att mina vänner ska må dåligt. 
Så det är därför jag väljer att le och framstå som posetiv.
 
Jag är en glad och posetiv tjej och tänker inte ändra på det. 
För varför dra ner mig själv eller låta någon annan göra det?
Jag är jag och mår så jävla bra över det. 
 
Peace out!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: