Glöm inte bort dig själv!!

byte länka evah

Kategori: Tips

http://evaaaahs.se/
Om ni inte har läst denna blogg så är det ett stort måste! Denna blogg är så otroligt underbar, jag lyckades kika mig in på denna blogg av ett misstag. ett av de bästa misstagen jag har gjort på länge!
Hon driver en blogg som inehåller så himla mycket saker på en och samma gång. Allting från sex och samlevnad till videobloggar till att må bra med sig själv. Lyckas hitta sin egna självkänsla mm, allt det där som är viktigt i livet. 

Den här tjejen Evah som hon heter btw får en att känna sig så värdefull. hon får en att bara genom ord känna att man är en av alla på jordklotet, man är en av dem som existerar och betyder någonting på denna jord!
Hon är även väldigt vacker och klok!
hon har en fin utsida och en ännu finare insida som lyser ut och gör att man bara vill fortsätta läsa och lära känna henne ännu mera. 

Jag tycker att ni ska inte ens tveka att kika in på bloggen. Börja läsa den och bara njuta utav allt det underbara som ni kan få ut ifrån den! det finns så myeket underbart! Man lär sig så mycket genom att kolla på ngra flikar. 

börja följa, börja läsa och fortsätt att njuta! Ni kan lära er mycket kan jag lova.
Kärlek till er!!


kärlek till denna brud!!
spridet glädje och kunskap och lär folk att man aldrig ska glömma bort att man är värdefull.

puss på Evah!
http://evaaaahs.se/


Kommentarer

  • Evah - En av Karlstads största bloggar säger:

    Aw vad rörd jag blev! Började nästan gråta av din fina text. :) Det värmer verkligen ska du veta. Massor av kramar. <3

    2012-06-11 | 16:52:51
    Bloggadress: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här: