Glöm inte bort dig själv!!

I moving on let it go, holding on to tommorow

Kategori: Tips

Jag väljer att låta mina tårar tala för mig.
Jag väljer att gråta på natten när ingen ser mig.
Sen så väljer jag att hålla ut och gå vidare under dagen.
Jag väljer att vara stark! Jag väljer att inte vika mig.
Jag väljer att stå med bpda fötterna på jorden och le!

Det är inte svagt att gråta, utan det betyder att du har varit för stark för länge. 

Det är oftast dem med det största hjärtat och största leendet som har 
varit med om mest, oftast dem som bär på mest smärta. 

Man  behandlar andra som man själv vill bli behandlad
det är därför dem som har blivit mobbade behandlar folk som dem ville att
mobbarna skulle behandla dem.

Ett minne är någonting som aldrig går att radera, därför så försvinner aldrig
våra hemskaste minnen. Vi kan välja att putta dem längre bak och att börja sudda ut
dem men de kommer alltid att ha gjort ett avtryck i ditt hjärta.

Oftast när du gråter så är det hjärtat som talar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: