Glöm inte bort dig själv!!

just readed

Kategori: Allmänt

jag satt just och läste Mikel hollstens blogg. Det är då självklart en tränings blogg. 
Där skrev han denna fina lilla text som fick mig att  le av glädje. Alla den kärlek som jag kände i mig när jajg läste detta, läste det om och om igen. Men han ahde så rätt i det han sa!

läs detta, citerat från Mikael Hollsten

 

Oavsett om du hinner med 45 minuter eller fyra timmar. Oavsett om du gillar långdistanslöpning eller klättring eller crossfit så snälla lova mig att du tillåter dig själv älska det du gör. Känn dig aldrig udda eller konstigt för att du spenderar den här tiden med just din hobby, ditt intresse. Snälla brinn starkt för det du gör och sprid den här glöden till folk omkring dig. Det finns inget mer engagerande än just människor som brinner för det de gör. Det finns inga lärare bättre än dem som knappt kan stå still när de berättar om just sitt ämne.

Snälla var den här underbara läraren och visa klart och tydligt att du älskar och hur mycket du älskar just det du valt att göra.

 

kärlek till er!!

 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: