Glöm inte bort dig själv!!

precis som bilden säger, säger jag

Kategori: Allmänt

Vart du en går och vad du en gör så kommer det finnas folk som försöker trycka ner dig. Det kommer att vara personer som är så osäkra på dem själv att dem måste ta ut sin ilska och osäkerhet på dig. Dem måste få sig själva att känna sig bättre och det gör dem genom att trycka ner dig.

Jag tycker att det är HELT sjukt och oförståligt hur man själv kan må bättre genom att få någon annan att må sämre. Jag kan inte förstå det, om någon kan förklara det för mig så varsågod att gör det!

Jag tycker och tänker såhär att det är lika bra att behandla andra som du vill att dem ska behandla dig! För det är väll det bästa man kan få, när en person behandlar dig precis som du blir behandlad. Då hoppas vi att du har behandlat den personen rätt. Men om allt har gått som det ska så ska du bli underbart behandlad!!

Men iallafall om vi ska koppla tillbaka till det som jag sa från början så ska man skita i alla idioter som finns och följa sitt hjärta och instinkt. främst av allt så ska man lära sig av dem som du lär något åt och även älska dem som älskar dig tillbaka. det är precis vad det handlar om här i livet. Att ge om ta!

kolla på bilden och ta in! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: