Glöm inte bort dig själv!!

regn regn regn

Kategori: Allmänt

Det är när det är sådanahära dåliga dagar och väder osm man sprider mest kärlek till varandra. 
När man sitter hemma tillsammans, kanske framför datorn eller vid tvn. Eller så kanske man spelar kort tillsammans. Ja vad man än gör så sprids det kärlek. 
Oftast när det är dåligt väder, så tar man in på ettt kafe, sätter sig där med bästavännen och pratar i timmar. Fatta att sitta still på en stol i kanske 3 timmar och bara prata. Det är då man pratar om allt mellan himmel och jord, man ser till att ge varandra kärlek och respekt och även tips och visar sitt stöd. 
 
Det är så underbart. Jag älskar sådanda hära dagar! Jag älskar när man kan ligga i rummet  med fönstret lite öppet och lyssna på regnet och smattrar ner. Det är även mysigt om man har en te kopp i handen och lyssnar på lugn och fin musik!! ;)
 
Jag tycker att har ni inget att göra en dag som denna. Ring då en av dina vänner eller bekanta. Det kanske inte är din bästavänn men ring eller träffa någon. Se till att den personen får veta  att du tycker om den. Att du vill veta av dens närhet! 
 
Det handlar inte om hur l'änge man har haft en vän eller bekant, det handlar om hur man har det när man ses, även om man inte ses så ofta så är det kärlek som finns när man väl ses! Den är underbar och fin! 
Om jag inte har träffat någon på länge, så ger jag alltid den personen en extra lång kram! En kram som betyder att jag är glad över att träffa den personen igen och att jag vill träffa den oftare. Jag försöker att bringa min kärlek vidare till dem genom att krama de så att de inser att jag ÄLSKAR DEM!
 
JAG SÄGER HÄR OCH NU! 
JAG ÄLSKAR ALLA MINA UNDERBARA VÄNNER!
ALLA PERSONER SOM FINNS I MITT LIV BETYDER ALLT!
KÄRLEK TILL ER UNDERBARA!!
 
SÅ GÅ UT OCH SPRID KÄRLEK!
<3''

Kommentarer


Kommentera inlägget här: