Glöm inte bort dig själv!!

skratta, vara stark glömma

Kategori: Tips

igår natt eller inatt kanske man ska säga, så var inte mitt humör på topp. 
Jag ville gå under marken och inte göra något mer, var trött på allt. tyvärr hjälpte det inte heller
att det var drygheter och allt möjligt. Men man säger att den som är den gladaste på dagen är den som kanske gråter sig till sömns på natten?? haha nä men man vet aldrig. Man kan  se saker från den ljusa och från den mörka sidan. 

Men iallfall. 
Jag kanske var depp igår kväll, men vaknar alltid upp och vänder allting till någonting bra!
Vad säger man "jag skrattar idag och kanske gråter jag sen" Jag fångar dagarna" Jag gör allting för att jag ska leva för och nu! jag skrattar och gråter skriker och allting! jag gör allt som jag vill, just nu!! :D

Yes just idag är jag stark!
Just idag mår jag bra!

Så snälla ni, om ni kanske går och lägger er och allt känns piss. Låt det vara så då!
gå och lägg er och var sur, gå coh lägg er och var arg, gå och lägg er och gråt. Men om ni väljer
att göra så, se då till att ha tagit bort den sura,arga och ledsna minen innan ni vaknar!
Jag vill att ni gör allting för att ni ska må bra!

Jag har lärt mig att det man inte gör idag det kan man kanske inte göra imorgon, för då kanske det är försent...
Man vet aldrig vad som händer!

Jag mår bra idag!
jag är snygg, glad, både på insidan och utsidan!
yeah life rocks!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: