Glöm inte bort dig själv!!

up and down

Kategori: Allmänt

Det ätr precis såhär som livet går hela tiden.
Jag har märkt att mitt liv går upp och ner lite hela tiden. En sak som jag har kommit på med mig själv och om mig själv är att jag behöver en vardag, behöver rutiner. När mina rutiner försvinner eller sabbas så blir det kaos i min hjärna. Jag behöver ha ett schema och veta vad jag ska göra. Behöver ha mål och en inspration hela tiden, om jag inte har det så blir allt kaos!!

Jag tror att det är därför som mitt liv går upp och ner hela tiden nu, för ingenting rä planerat och allt sker. Nu har jag gått på sommarlov och hitills har jag bara ätit och sovit känns det som! Så nu håller jag på att fixa mig rutiner. Träna och gymma minst 3 gånger i veckan, ut och gå med hunden varje kväll. Sedan jobba och vara berädd att kötta, varje dag tills italien!!

Jag åker till italien den 7 juli och då ska jag vara glad och må bra. Man mår inte bra förns man själv är nöjd och skiter i alla andra. Det är någonting som jag märker med mig själv. När jag tappar tron på mig själv och mitt självförtroende så rasar allt! jag måste se till att hitta ett mellanting i mitt liv och bli nöjd, måste skapa en vardag som jag gillar att leva i.

Så dagens budskap är att skapa sig en vardag som man själv vill leva i.
Inte nöja sig med medel.
ge aldrig upp.
Kämpa tills du når ditt mål.
utan mål och inspration så kommer du ingen vart!

puss och kram!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: