Glöm inte bort dig själv!!

glad, ledsen, lever

Kategori: Allmänt

Just nu lever och rinner livet bara på.
Jag tränar, jag skrattar, jag mår bra och jag lever bara!
Det är inte utsidan som gäller nu! Det är insidan som får utsidan att glänsa
och min utsida är helt okej samtidigt som min insida är underbar!
Min insida  utspeglar sig och knockar ut min utsida.
Så tjejer och killar! börja leva skratta och må bäst! 
Live the life and fuck the rest! <3
skratta idag kanske gråter jag sen jag vill leva i nuet inte ångra mig sen.
för jag lever idag idag idag morgon dan är för långt bort för vi är idag!


Kommentarer

  • Evah - En av Karlstads största bloggar säger:

    SV: Jag har inte silikon, de är alltså äkta. :)

    Jag fyller 21 i juni och jag läser upp mina betyg, ifall jag vill läsa vidare senare. Så läser matte och historia.



    Jag har tränat upp mitt självförtroende och min självkänsla. Förr mådde jag jättedåligt i mig själv. Jag var mobbad och var med om en hel del jobbiga saker när det gäller killar. Men jag insåg att jag var tvungen att ta tag i mitt liv och börja arbeta med mig själv och med mycket träning och hjälp från nära och kära tog jag mig upp. :)



    Det gäller att uppdatera mycket, skriva om det man tycker är intressant och ha mycket bilder med. Det är nog det som mest lockar tror jag. :)



    Kram.

    2012-05-22 | 12:24:32
    Bloggadress: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här: