Glöm inte bort dig själv!!

hej alla fina killar/tjejer

Kategori: Allmänt

som min rubrik lyder så vill jag säga hej till er!
Jag vill välkommna er till min fina lilla blogg.
Här tänker  jag lära er att boosta er själva och lära er att
tycka om er själva. Jag ska lägga upp bilder som får oss att tänka.
Jag ska lägga upp fina sånger om kärlek och om osäkerhet.
Jag kommer att skriva inlägg om ideal hur vi ska tänka osv.
ja allt sådant fint kommer jag att försöka få in här. 

Ni kommer att få glada fina inlägg på morgonen så att ni ska få
upp humöret och börja fånga dagarna och leva livet. 

Det tog mig 17 år att inse att vi får inte mer tid utan den försvinner bara!
Så det handlar om att fånga dagarna och nuet-.
Om ni vill veta lite om mitt liv och så
så kolla in på min andra blogg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: