Glöm inte bort dig själv!!

Regnet öser ute

Kategori: Allmänt

Om ni precis som jag måste ut i detta skit väder! Det här är en sådan dag då man känner att man inte vill ut, man vill inte ut och kriga i detta skit väder. Man vill vända på sig och ligga kvar i sängen.

Jag tycker att eftersom tiden är så dyrbar så gäller det att vi tar vara på den nu! Det gäller att vi sätter på oss luvan och går ut i regnet! Ja det gäller att vi går ut i regnet och njuter av Att vi lever.

Igår tittade jag på älska mig! Den filmen var lite överdriven men samtidigt så är det ju precis så det går till i dagen samhälle. Det går till så att folk mobbar en person, skriver taskiga saker och även puttar och skriker på personen. en har vi vi andra som står och tittar på och inte gör någonting. Vi som
Inte vågar ingripa.

Jag lärde mig någonting av att kolla på den filmen. Jag lärde mig att jag ska visa alla människor i min omgivning respekt även om
Dem inte är mina bästavänner. Jag ska lyssna och behandla alla som
Jag själv vill bli behandlad. Alla kan inte vara framåt flugna och jättesociala.
Vi är som vi är och det är bara att acepptera och gilla läget :)

Ha en underbar dag!!
Visa kärlek och respekt till alla :D

image description

Kommentarer


Kommentera inlägget här: