Glöm inte bort dig själv!!

vänner fina unika växer!

Kategori: egna erfarenheter

När någon frågar mig hur min vänn ser ut eller om han eller hon är snygg, vet ni vad den personen får för svar då?
Jag har inga fula vänner! Det är precis vad jag inte har, mina vänner är dem vackraste och finaste personerna man kan ha. Inte nog med att dem är fina på utsidan utan dem har någonting som gör de unika på insidan. Alla mina vänner har underbara och fina personligheter, ingen är den andra lik. Man skaffar ju sig bara vänner som man tycker om att umgås med. Man pratar ju och smsar ju bara med de som man tycker om. 

Om ni tänker efter så blir en person bara vackrare och vackrare desto mer man lär känna den personen. Desto mer man får veta om personen och desto närmare man kommer dem så blir  de vackrare. Jag tyckte inte alla mina vänner var vackra från början, men sedan så blev jag kär i deras personlighet och då växer dem bara och blir finare och finare i mina ögon! Jag har inte en enda person i min omgivning som inte är vacker underbar och unik!! 

Jag försöker varje dag att visa mina vänner att jag älskar dem och bryr mig om dem! Jag älskar mina vänner och det är det finaste jag har. Jag älskar och avgudar alla mina vänner! utan deras stöd och deras glädje så skulle inte livet vara värt något. Det spelar ingen roll om man har 1 vänn eller om man har 20 stycken! Det viktigaste är att alla vi har de finnaste vännerna som finns att ha!

Jag tycker att vi ska visa våra vänner och bekanta att vi uppskattar att dem finns hos oss.
Var inte blyga att säga att man blir glad av någon kommentar eller säga att man älskar sina vänner!
Jag använder ordet jag älskar dig när jag mennar det!
Säg vad ni tycker om era vänner och visa dem eran kärlek!!
Alla människor är fina och unika och blir bättre och finare för varje dag som går!
<3



Du är fin som du är när du står med mig här glr dig inte massa extra besvär. 
utan va som du e så ska du få se du är värd allt som livet kan ge!
Varje liten sång som du gör! Varje litet ord som jag hör! 
Får mig att förstå att en vänn som e så är det finaste någon kan få!
Alla har nått bra nått som andra vill ha även om det inte känns så var dag. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: